Шкільний булінг — явище системне й комплексне, тому, до профілактики цього явища безперечно долучаються учителі, соціальні педагоги, шкільні психологи та психологи з партнерських організацій.
Саме тому 26.02.2019 в Хмельницькій ЗОШ 23 відбулась чергова зустріч учнів школи та психолога міського ЦСССДМ Джал А.А.
Переглянули відеоролики, провели тестування, грали в рольові ігри і коротко ознайомилися з мотивацією, формами та соціальною структурою булінгу.
Підсумком заходу стала основна думка, висловлена психологом: власні стереотипи поведінки та когнітивні установки можна завжди поміняти в кращу сторону усім учасникам міжособистісного конфлікту у формі боулінгу: і кривдникам, і жертвам, і спостерігачам. Для цього необхідно мати бажання та розпочати роботу з психологом.
Нагадуємо: булінг (bullying, від анг. bully — хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або дорослої особи, або групи до іншої дитини або інших дітей, дорослих осіб.