👉12 вересня працівники СКЦ “Плоскирів” та Басейну відвідали навчання-тренінг на тему «Ефективна комунікація та подолання конфліктів з отримувачами послуг», організований Хмельницькою міською радою.
😉Подібні навчання дуже корисні, адже допомагають покращити ефективність комунікації з відвідувачами гуртків, налагодити зворотній зв’язок, та уникати конфліктних ситуацій, які можуть виникнути в процесі спілкування з клієнтами та відвідувачами. Окрім теоретичної складової учасники тренінгу мали можливість відпрацювати практичні навички під час запропонованих ситуацій, які дозволили сформувати правильні поведінкові моделі в спілкуванні з клієнтами.
👍Отримані знання та навички плануємо втілювати в робочі процеси задля підвищення ефективності сервісу обслуговування наших клієнтів та відвідувачів.