Навчальний тренінг-інтенсив з майстерності спілкування з клієнтами провели для працівників Басейну СКЦ “Плоскирів”

Днями працівники 💦 Басейну Спортивно-культурного центру “Плоскирів” відвідали навчальний тренінг-інтенсив з майстерності спілкування з клієнтами з метою покращення сервісу обслуговування відвідувачів Басейну.

👍Навчання для працівників провела бізнес-тренер Тетяна Ємельянова. Під час інтенсиву розглядалися аспекти психофізіології процесу спілкування, структура діалогу, рівні майстерності. Головні задачі, з якими успішно справилися учасники тренінгу – навчитися легко та делікатно вступати у діалог, використовуючи інструменти ефективного спілкування.
Завдяки таким тренінгам ми зможемо підвищити якість обслуговування клієнтів Басейну, які на власному досвіді зможуть відчути, що в нашому 😉 Басейні класно!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.