Сервіс-менеджмент: нові реалії – нові знання опановували працівники Басейну СКЦ “Плоскирів”

☝Для покращення рівня сервісу обслуговування клієнтів закладу та для загального розвитку сервісної концепції Басейн СКЦ «Плоскирів» адміністратор закладу Матвійчук Дар’я відвідала курс від Інститут лідерства та управління УКУ в місті Львові з 27.04-29.04, та пройшла навчання з курсу Сервіс-менеджмент: нові реалії.

😉Подібні навчальні курси дозволяють покращити знання з розвитку сервісу компанії, адже:
🔹навчають створювати систему постійного покращення рівня обслуговування, 🔹проводять дослідження клієнта,
🔹та на реальних кейсах розглядають всі аспекти WOW сервісу.

👌Басейн СКЦ “Плоскирів” – комунальне підприємство нашого міста, яке прагне конкурувати в аспекті високого сервісного обслуговування з приватними закладами. Прагнемо створити максимально комфортні та зручні умови для наших клієнтів та 🙏вдячні за їх вибір!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.